czwartek, 21 stycznia 2010

Różności

Zacznę od kolejnego candy u ANYA.ES, w którym można wylosować naprawdę śliczne rzeczy ( 2 tildowe i piękną biżuterię frywolitkową).
Zapisałam się również na moją pierwszą wymiankę z okazji DNIA KOBIET u Agnieszki (Mój mały świat)

Ostatnio nie za wiele udało mi się zrobić. Dużo pomysłów chodzi po głowie tylko z realizacją gorzej tym bardziej, że większość dotyczy szycia. A nie dość że w tej dziedzinie stawiam pierwsze kroki to jeszcze maszyna mi szwankuje. Ale jakoś trzeba sobie radzić i szyje ręcznie. Oczywiście jak skończę to pokaże. Na razie zdradzę, że to coś z Tildy - zakochałam się w tej serii...

A z rzeczy ostatnio skończonych - opaska dla mojej córuni





Za modelkę musiała posłużyć lalka, ponieważ Julka jak to 8-miesięczne dziecko jest zbyt ruchliwa żeby zrobić ładne zdjęcie. W dodatku ja widzi aparat zaczyna pozować- mała modelka przyjmuje różne pozy nie koniecznie ułatwiając mamie prace :D

1 komentarz:

Rachel pisze...

he he...szkoda że nie ubrałaś małej modelki!!!:) opaska śliczna!!!
pociesz sie mi maszyna też nawaliła....i nikt nie wie o co jej chodzi...hi hi:)